... هـــــزارو یکـــــ شبـــ مـــنــ ...
... هـــــزارو یکـــــ شبـــ مـــنــ ...

... هـــــزارو یکـــــ شبـــ مـــنــ ...

برای توست

تنها یادِ خدا

http://s8.picofile.com/file/8299190334/a1097.jpg                                                                                                              

نظرات 3 + ارسال نظر
ساحل شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 19:27

سلام دیبای نازنینم وبلاگتون را دیدم خیلی زیباست

سلام و یکدنیا سپاس ساحل دوست داشتنی من

نظر لطف بهترین دوست منه

عزیزمی

ملکه آوا چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 21:29

دیبا جونم فوق العاده زیباست خیلی خوشم امد از وبلاگت مثل خودت زیباست عزیزم

سلام و سپاس آوای نازنینم

همیشه به من لطف داری عزیزمی

آوای هستی همیشه خوش باد

محمد دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 13:26 http://tareqmorvarid.mihanblog.com

دور از همه مردم شده‌ام در خودم امشب
پیدا شده‌ام ، گم شده‌ام در خودم امشب

لبریز ز سرمستی و سرریز ز هستی
دریای تلاطم شده‌ام در خودم امشب

در هر نفسم بوی گلی تازه شکفته‌ست
یک باغ تبسم شده‌ام در خودم امشب

تا نورِ تو تابیده به "طور" کلماتم
موسای تکلم شده‌ام در خودم امشب

باریده مگر نم نم نام تو به شعرم
باران ترنم شده‌ام در خودم امشب

هم دانه‌ی دانایی و هم دام هبوطم
اسطوره‌ی گندم شده‌ام در خودم امشب

ممنون برای حضور سبزتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد